Yeah, yeah, yeah.

Tralala.
Ännu en dag in tha big apple! ... haha eller not.
I och för sig drömde jag att jag bodde i New York, (För de som inte vet kallas NY för the bid apple ;) ) så man kanske kan säga att det stämmer delvis. ;) Nej men hur som helst, en helt vanlig dag i skolan. Nästan. Om det inte vore för att jag avancerade och förflyttade mig till steg 2,5! Haha, Grattis Fia! Jag är så stolt över dig. "ååh, tackar tackar. :D "

Nej nog med mellanprat till mig själv.
Idag var jag snabbt på Väla med Pernilla och käkade. Och såklkart måste man ju kika in på Indiska när man är på Väla, så det blev en snabb tur in där och gissa vad jag hittade? En asstor,  härlig kanonmysig kudde som jag letat efter aslänge! Denna drömmen är 1*1 meter, så nice! Den bosatte isg i min hörna bredvid soffan och jag ar redan invigt den med att ligga och softa med en bok och en kopp te. Finelly!
Men så är det väl, Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Det är väl så man säger? (Jag får bara ta med mig det ordspråket in i vardagen också ;) )

Förresten såg en liten snubbe idag med ett pas asstora, vita hörlurar som låg som en hjälm ovanpå hans huvud... jag undrar bara... ville han efterlikna en alien eller tyckte han det var snyggt?

Igår somnade morsan till filmen. Kul typ den där.;) Så idag ska vi göra ett nytt försök.
Movie Time!

Kommentarer
Postat av: Kimsan! :)

Haha, good job Fia! :)

2008-09-02 @ 14:36:17
Postat av: Fia

Jajamen, jag känner mig grym vissa dagar. Grym och stolt haha.

2008-09-02 @ 20:51:18
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0