Nu, mer än nånsin.

Tralalala.
Idag var det dans. Den är flyttat till onsdagar. För mig innebär det bara problem.
För det första: streetjazzen börjar kvart över sju vilket är samma tid som vi slutar träna, alltså hinner jag inte till den. Så idag fick jag testa på en ny dans Newstyle/loking...visst var det kul, men jag gillade verkligen streetjazzen 1000 gånger bättre. Så nu står jag inför valet och kvalet... ska jag börja på en ny dans och start from the ground så att säga och hoppas på att det blir bättre, eller ska jag dansa street någon annan stanns... hum. Tål att tänkas på.

Hum insåg precis att jag skrivit "för det första"....men jag har ingen aning om vad "för det andra" ska vara.. så skiter i det ;P

Idag har det varit en ganska jobbig dag annars. Jobbig eftersom den ar varit full med tankar och funderingar, full av alternativ och lösningar och full av förbättrningar och försämringar. Men faktiskt så klarade jag av det ganska bra. Så om jag får säga det själv så är jag kanske till och med lite stolt över mig själv? haha, who knows?

Men jag fasar inför imorgon.. aaahhh! Jag vill inte jobba med barn! Speciellt inte barn som man inte känner! Speciellt inte på en arbetsplats där de lämnar in barnen för att komma och hämta dem någon timma senare. Uueee. Barnen är ju fulla av smuts och snor, och så är de kladdiga och har massa sjukdommar som de kommer smitta mig med. ååh. Attans. Jag vill verkligen inte. Vad har jag gett mig in på. För försöka hitta någon annan som kan ta min plats om några veckor. Just nu är det väl chill, men inte så fort alla sjukdommar börjat komma igång och gro och växa.. nepp då kan jag tyvärr inte vara därinne mer. :P Men sån är jag. Töntiga Fia som är rädd för smutsiga snorbarn och sjukdommar. haha.

Jag verkar förresten ha åkt på en riktig långförkylning. Idag är det en vecka sen jag blev halvkrasslig och går fortfarande runt med snytpapper i väskan just in case. Jobbig sits.
Nej nu ska jag och mitt te gå och sova. Jag har en känsla va att detta inlägget bara växer och växer eftersom jag har så mycket att skriva om idag haha. Man får ju sluta när man är på topp ;P

Gonatt!

Nu, mer än nånsin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0