Pictures.

Här kommer lite bilder från igår. Farsan har bilder från när vi gick i mål, eller ja åkte i mål, men de har jag inte på min dator ännu. (Kommer nog få vänta väldans länge med tanke på att bilderan som togs på balen med hans kamera inte ens har kommti in än haha.) Så detta kan man kalla för part 1 - innan vi hoppade i. :)


Så långt över är det...

                   
Vi var redo. ;)                     Kanotisterna fick direktiv...             Vi hamnade i båten...


                   
Som körde megasnabbt...     Läskigt men kul var det.        Våra assnygga lånedräckter, haha.

         
Kolla så snygga vi blev! :D


Dock var det mindre skönt när man tog av sig dräckten...

Yes box, detta var de bilder som jag hade. Farsan har som sagt fler när vi väl kom i land, men de får jag lägga upp senare. :) Detta ska ju ändå göras om, så det kommer ännu fler bilder om några år, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0