Utkast: Godmorgon, godmorgon! ...

Godmorgon, godmorgon!

Igår var det en superhärlig och bra dag. (Det enda problemet är att vi har kassa idioter som jobbar på skolan. Men så blir det när skolan tar in kommunala sos-folk och hittar på jobb till dem. Jaja, de kan inte hjälpa att de är lost, det är bara synd att det ska gå ut över oss. Haha, yes, whatever. )

Idag är jag glad för vi har precis haft sovmorgon! Yiiiha!
Det var verkligen behövligt, jag har ju inte en enda mitt i veckan. ("joo fredag"- kommer vissa säga, men nope, då jobbar man.) så det var riktigt nice. :)
Idag blir det dans för hela slanten!
Och sen avslutas dagen med Reebook-utförsäljning och mat på Teaterkatten. (som har bytt namn och som jag inte minns det nya namnet på.)
Men nu först är det skola och träning.

Ska också lägga in lite bilder från min och Kims picknick i Söndagskväll - sista dagen jag fick käka onyttigt på flera månader. aaahh. Haha. Men gott var det. Igår var det svårt att hålla sig ifrån drickan, var jukt törstig och det enda vi hade var läsk, mjölk och vatten. Men jag var duktig, det blev ett glas med den naturliga törstsläckaren i alla fall. -)

(Okej, jag märkte det nu, detta inlägget blev sjukt boring... men så får det vara ibland :). Här kommer bilder.)

                

Detta är nu tredje gången jag försöker lägga in fler bilder men det går ikke, så det får vara såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0