Idag är jag tråkig.

Fy fan sikken kväll.
Hela familjen borta och jag är ensam i detta jättehuset. Med alla jävla funderingar. Åt helvete med funderingarna.
Nu sitter jag här i köket och käkar snabbmat, yey, kanonbra!
Jag kommer ju verkligen inte klara mig att bo själv om jag inte ens pallar göra mat, men va fan.

Som tur var fick jag lite gjort i alla fall. Var nere i stan nyss med Pidde och fikade på Espresso. Eller ja, vi fikade inte där, fick ta med oss och vara ute och gå i höstkylan eftersom de stängde. Hur som helst. Jag fick en gratis vaniljsnäcka av Jessica som jobbade där. Shise, har inte sett henne sen hon slutade i klassen i ettan. Så det var trevligt.
Så lite har i alla fall hänt idag. Annars har jag jobbat sen tolv imorse...och satan vilket tråkigt inlägg detta blev!
Men skit samma. Idag har jag tråkigt och jag känner mig tråkig så då blir resultatet tråkigt. Punkt.

Whatever. Trots allt så har detta varit en ganska lärorik dag. Har bestämt mig för ett och annat och ska försöka följa mina beslut. Ska bli kul att se hur det går. Fest imorgon? Jag är på!

Nej nu ska jag ta mitt company och lägga mig. Satan vilken tråkig fredag. Jag som helst var på att festa. Men men, de får bli en annan helg. Det finns ju 52 stycken om året så det är ju bara att välja och vraka. och snart är det insparken...yes, jippie vi sparkar in oss för fyran på gymnasiet! Grattis! Nu är ni verkligen äldst på skolan! (haha eller ja, förrutom en snubbe som börjat i vår klass. han är typ 85a eller 86a, stackarn haha. men så går det med HIF spelare som tror de bir ngt och så hoppar de av skolan. mm, det straffar sig sen... )

Night.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0