Tjofräs.

Tralala. Idag är man hos Carro i hennes slott och myser.
Mörkt och tråkigt ute, jag längtar redan efter sommaren igen.

Idag är det en sån här dag som jag egentligen verkligen inte gillar: brorsan är sjuk, det regnar och blåser ute, löven på träden är gul-röda och hösten är här. Buuhuu.
Jag vill ha sommar året om. Verkligen. Tycker inte om regn och rusk och speciallt inte kallt och snö. :(

en annan sak jag vill ha är ett kreditkort utan gräns.
Oh gosh, jag är så shopping sugen så det finns inte. Dock vill jag inte lägga ut pengar just nu.. .måste fan börja spara på allvar. Känns som en shopping-kris haha. Aningen jobbigt. Så jag önskar mig ett kreditkort fullproppat med money som man kan göra vad man vill med. :) sikken dröm va? :P

Haha, o på tal om drömmar så måste jag berätta att jag hade en härligt mystisk dröm inatt. En sån dröm som skulle kunna vara verklig. Men samtidigt så vet jag inte om jag vill att det ska vara verklighet eller inte längre. Hum, det är skumt.
Nej nu snackar jag i nattmössan. Och på tal om ingenting alls så har jag tappat bort min kamera! aaaahhh. Panik! vet inte vart jag ska leta först.. asjobbigt. Jag kommer inte ens ihåg var eller när jag hade den sist. Oh, snacka om tufft läge.:(

Nej, engelska läxa och sen nanna för min del tror jag. Eller så får vi se vad jag och Carro hittar på, hahaha, mm, det vet man aldrig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0