That's when I ruled the world

Trallaa!:

Maria har kommit hem! My dear friend! I love her, äntligen är hon hemma hos mig igen :)
På söndag ska hon få berätta om hela sin tågtripp - tjejen har varit i hela Europa i fem långa veckor!
Hon, angelica och alex har undersökt alla bra festställen och träffat tusentals trevliga pysar...snacka om att jag blev avis när hon berättade allt lite kort på telefon... åååh.

jag säger bara det att nästa år har jag redan bokat in en roadtrip.. och då jäklar ska den bli av! (Vi har ju redan två chaufförer: jag själv och carro ;P )

O just nu flödar massa bra musik ur mina högtalare: allt är asbra och imorgon är det tävling i Hässleholm. Yeeeah.
Ska bli asnice :)

I live life. I love life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0