Spin around.

Jäklar, Jäkt.
Spin, spin around in my head...
Phu. Det är i sånna här situationer som man måste kunna slappna av och lugna ner sig, det som jag är apsolut sämst på. Det är därför jag alltid hamnar i en aningen för stressad vardag ibland.
Men igår tog jag första steget mot ett slappare liv, haha - jag sa upp mig från barnpassningen på Aktiverum.
Efter ett panikkaos och två tårar kom jag fram till att det var bäst. Nu känns det redan bättre.

Idag sitter jag dock på mitt andra jobb i Skånes LA, Landskrona. En hög med fakturor väntar på mig.
Blöö. Bara att sätta igång.

Farsan ligger just nu på operationsbordet full av narkos, så det är kanske inte så konstigt att man har svårt att fockusera.
Så idag är det både synd om pappa samtdigt som det är bra för honom. 
Har har längtat efter operation länge. Hoppas bara det går bra.

Nej, jobb nu. Pusstja.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0