Söndag.

Sunday. Det stämmer faktiskt, det var verkligen sol idag. En härlig dag.
Satt nere på Mezo med massa simfolk...och Xsimfolk, men de räknas ändå ;) Supertrevligt och asgött!
Idag får jag verkligen ta och njuta rejält av min ststa dag i frihet: Imorgon börjar mitt och Carros avtal. Shit.

Vi var hemma hos henne igår och kom fram till att vi käkade alldeles för mycket onyttigt, så vi satte oss vid datorn och skrev ner ett avtal: Vi får inte käka onyttigt socker, bakverk och annat fram till SM i november....sista november! Jäääklar! Fatta hur länge det är! Haha!
Asså hah, allvarligt så vet jag inte om jag kommer klara det, men det är fan värt att prova och jag ska banne mig fixa det haha. Så jag skrev under och nu väntar ett straff till den som bryter kontraktet, haha!
Hårt ska det vara ;).

Nu är det dags för plugg.... det sabbar allt.
Jag som verkligen tönkte njuta av livet får göra det framför skolböckerna, haha. Lyckat ;P

Kommentarer
Postat av: carro

vi SKA klara det gumman!;D

2008-09-14 @ 19:47:13
Postat av: Sofia

haha klart vi ska, men det kommer bli tufft :P

2008-09-15 @ 18:21:05
URL: http://soffiia.blogg.se/
Postat av: Kimsan! :)

Klart ni kommer ! Jag hejjar på er :)

2008-09-16 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0