So what?

Tralalaaa!
Hemma igen efter tävling i Hässleholm och övernattning i Perstorp, Nice.
Lingon blev sick, det var ju lite synd... och resten av oss: Walle, Rickard jag och Carro, kommer säkert bli sjuka inatt, haha.
Whatever.
Tävlingen gick chill, helt okej för att vara första tävlingen efter uppehållet plus att vi är under hårdträning. Så det var nice.

Över till nästa:
Jag är sjuuukt glad just nu.
Vet inte varför men livet känns askalas. Det är riktigt nice.
Just nu är jag på en otroligt hög topp och jag njuter som fan.
Eva, Carro och Kim plus en massa kanonlåter är enormt lyckat ska jag säga haha.
Härliga vänner har väl ingen klagat över innan? ;)
Plus att my Muria är hemma igen. Får ta och träffa henne snart innan vi ska på BG nästa helg. :)

So what? I'm still a rockstar. I got my rock moves!
I'm still the best.
prrtffhhh!
Ha! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0