Öresund - here I come!

Idag är det dan före dopparedan!
Det är verkligen sant, för imorgon går starten. Starten för sundsimningen! aaaaahhh , haha.
Det känns helt overkligt att det är så nära. 
I två år har jag längtat efter att få göra det, nu är det bara 11 timmar och tio minuter kvar innan starten går från Helsingör. Haha! :D Bara inget händer nu som att jag får värsta sjukdommen över natten eller något annat hemskt. Det skulle vara så typiskt... Men får hoppas på det bästa och se det från den ljusa sidan. :)
De är de råd man brukar få :)
Ikväll har det varit mina kanonvänner Carro och Kimsan som har kommit med råd. Tack :) Och inte bara råd om sundsimningen utan även lite annat som spökar i livet. Åh, det är så härligt att ha vänner runt sig som man kan lita på och som man bryr sig om som bryr sig tillbaka! Det är en fantastisk känsla! Tack tjejer! <3

Som jag sagt innan mår jag mycket bättre nu än för ett halvår sedan. Det beror både på mig själv och på min omgivning. När man märker att folk bryr sig och vill en väl så känns allt så mycket lättre. :)
Haha, jaja, nog med smörsnacket...;P Dock så stämmer det haha, men alla som har vänner vet väl att de är fantastiska? :P Det behöver jag ju knappats skriva om här haha.

nej nu ska jag snart nanna. Ska bara skicka iväg en hälsning till min lilla Maria som tillsammans med Angelica och Alexandra är ute och upptäcker Europa på en eurotrip med tåg. som jag längtar :). Hoppas verkligen de har kul... vill verkligen höra allt när de kommer hem! Vilka de har träffat, vad de har gjort, vilka städer de besökt... aah. Nu är det bara två veckor kvar på deras semester... ejoy it girls! Det är ni verkligen värda!

Nej nu är det natt time för min del. Måste sova och käka ordentligt så man är pigg inför imorgon. Får bara hoppas på att inga ryska dykare eller big size bläckfiskar kommer och drar ner mig under vattnet när jag är på mitten. Det skulle ju faktiskt teoretiskt sätt kunna hända... men jag ska fockusera på att komma över tillsammans med Klara och akta mig för alla maneter. haha. Night!

Plenty of love and a great goodnight to everyone who reads this :). <3

Kommentarer
Postat av: carro

:D så fint du skriver om dina vänner i din blogg:D

2008-09-06 @ 18:46:28
Postat av: fia

självklart Carro, vad har man vänner till? :) Man måste ju berätta för dem att de är speciella :D

2008-09-06 @ 19:12:33
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0