Nu är det nära.

Okej, det var 13 timmar från det förra inlägget, håller inte riktigt koll apå siffrorna. ;P
Godmorgon i alla fall!
Nu sitter man här, nervös som fan...( haha ne snarare rädd för allt som finns i sundet haha) och väntar på att klockan blir dags för avfärd. Vi ska åka över med en liten motorbåt som sedan kommer släppa oss I helsingör för utprovning av våtdräckter. Sedan startar allt. ojoj.

Vet inte hur vädret ser ut nere vid havet, här är det i alla fall regn. Men det är okej om det regnar, bara det ite blåser som fan... det är vågorna som är läskiga.

Var nyss inne på Simma.Nu och läste, de har skrivit ihop en liten text om sundshändelsen som bara får en att blir mer rädd "Det är en tuff uppgift" "Möter den tidigare välrdsmästeren på 400 fr på herrsidan och openwater mästarna på damsidan" Som sagt, jag och Klara är glada om vi kommer i mål. :).

Nu ska jag packa mina väskor och käka frulle. Innan avfärden ska jag hinna köpa russin också haha. :P
Tjing tjong!
Önska mig lycka till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0