Jeans - nej tack, styrka - ja tack.

Det är så tråkigt att gå upp på mornarna nu när det är så mörkt.
Det känns som att väckarklockan ringer halv tre på natten.
Något känns fel tills man upptäcker att det verkligen är morgon. En mörk morgon.
Var är sommaren? brrr.

Imorse tog jag på mig jeans för första gången på länge.
Och då gick det verkligen upp för mig hur mycket jag ogillar jeans!
Blä. har stått ut i några timmar hitintills, men jeans...nja tack.

Det är skumt det. Innan var jeans och tröja typ vardagskläderna som jag alltid hade.
Nu känner jag mig typ som en tråkig, stel främlig. Haha.

Jaja, dags för styrka. Då får jag i alla fall ha shorts. ;)

Kommentarer
Postat av: dreamdoll

Oj är de inte förräns nu du börjat använda jeans igen :S då förstår ja varför du tycker e är kallt

2008-09-29 @ 16:28:14
URL: http://dreamdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0