It's just Lovely!

Allt är bara Lovely just nu, aaaah, haha jag älskar det!

Idag tillbringas kvällen hos Kim. Jag är alltså fortfarade på rymmen. Jäkla sjukdommar.
Men det roliga är att jag gilar det. Jag gillar att vara på rymmen och igår konstaterade jag lätt att jag skulle nog kunna gilla att bo i en bil. Kanske inte föralltid, men i alla fall för några veckor. Sjukt kul och man kan flytta på sig när man vill. Asbra ju. PLus att det måste vara jäkla svårt att glömma något eftersom man alltid har allt med sig överallt :p hihi. Kanske ett projekt att fundera på.

Kul att så många har svarat ang latin! Tyvärr vill jag dock inte kolla upp det via nätet eftersom jag då inte vet om det är 100 % rätt. Men tack för hjälpen allesammans. :)

Nu sja jag och Kimsan mysa lite med läxor och annat gosigt haha. Ha're nice :P

Alterbridge, 10 dec.
Lovely!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha du är rolig du!

2008-09-30 @ 21:59:59
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0