Härlig kväll.

Igår fick vi äntligen se dom, gänget: Özz, Måns, Soran och Björn G!
Helt otroligt och vi åkte därifrån med träningsverk i både mage och käkar. Sjukt kul.

Man blir så glad när man gör ngt annorlunda. Jag gör nog det alldeles för sällan tror jag.
Dock fick jag lite plugg-panik när jag vaknade på fm och visst hur mycket jag hade framför mig. men det gör det samma.
Jag lovar att kvällen var värd det.

Så idag är det en slappe-plugge söndag. Nice. Eller inte.
Jag har så svårt för sånna här behövliga dagar. Sitta-och-göra-ingenting-nyttigt-utom-att-plugga-dagar.
Men det behövs det med, så nu sk ajag sätta mig med SAT, matte C, historia, läsa och projektarbete, yiii.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0