Goodmorning, goodmorning, Captain speaking.

Godmorgon alla morginpigga konstiga människor och även godmorgon allt morgontrött folk ;)
Jag har redan varit vaken i en timma och tjugp minuter, snacka om att jag var slö när jag gick upp! Och tur var väl det att jag tog så mycket extra tid på mig, för när jag är trött....som jag alltid är på morgonen, så kan jag ta en halv evighet på mig att komma ur sängen, sedan en halv evighet till att komma ut ur rummet. Sedan skulle jag duscha imorse också, vilket gjorde att jag behövde ännu mer tid. Så som sagt, det var nog tur att klockan fick ringa på 06.00 imorse, annars hade jag aldrig hunnit. :)

På schemat idag står det: Historia lektion, möte i Malmö, (om jag hinner engelska lektion där vi ska diskutera en helsjuk bok som handlar om makt...nej nej, inte mein kampf, utan Animal Farm heter den.. riktigt skum) och sedan ska jag labba för första gången i mitt liv.
Vad innebär det att Labba förresten? Det låter som att man får ha en tre storlekar för stor, lång vit rock på sig, stora skyddsglasögon och handskar, sedan håller man i två olika glasflaskor med rosa och vitt innehåll som ryker lite och sedan ska man blanda det. Förhoppningsvis ska det inte smälla så alla behöver sjukhushjälp... men man vet ju aldrig. Är det det som innebär att labba så vet jag inte om jag vågar. Det låter alldeles för farligt och läskigt. Man kommer ju säkert att lyckas med att hälla den där superfarliga, frätande syran på någon istället för i en behållare som är säkert förvarad i ett glasskåp med luftkonditionering. Eller något sånt. Jag vet inte.

Ah, shit. Nu är klockan redan halv. Måste kila och käka frulle och brassa tänderna. Morsning!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0