Gäsp.

Jag är trött, jag vill sova.
Nu är det snart idrotten i samhället.
Men innan dess ska jag försöka mig på att stryka min tröja och lyssna på lite ABBA haha.

Inatt har jag som vanligt sovit typ sex-sju timmar, men när jag vaknade kändes det som att jag inte sovit alls.
Skumt det där med sömn, så viktigt och så tråkigt. Precis som toalettbesök haha.

Oo, nu startade en bra låt! Soundtracket till Green Street Hooligans - om någon av någon anledning inte sett den filmen så tycker jag man borde göra det. Den är kanske inte en kul film som man sitter och garvar åt som man hade gjort om det varit en komedi, men den har en bra handling. Och så är den lite sorglig också. :)

Nej, idag hade jag inget vettigt att skriva, så jag kilar igen. Förra inlägget sa nog en del. Både läsa mellan raderna plus att det för tillfället är världens bästa låt. Det är sjukt, jag brukar inte gilla musiken som spelas på Rix och Mix, men den låten är helt sjukt bra. Man blir så lättad av den på något sätt.

Hur som helst, nu ska jag kasta mig över strykbrädan....haha jag vill nog inte ens veta hur det går;)
Förresten, nu blev jag pigg.. haha.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0