De där reportranra...

Ah. Det känns fortfarande lika segt och tråkigt när man tänker på sundsimningen igår.
Bättre blev det ju inte heller när man läser HDs reportage: "Vågorna knäckte svenskorna" och "Svenskorna avbröt". Det var ju knppast vi som ville avbryta... vi blev mer eller mindre tvingade till det.
Men som man vet så kan ju HD hitta på precis vad de vill i sina repportage. Jag åt tydligen maneter också. Eller kanke inte åt, men fick i munnen... det var mer än vad jag visste ;)

Jaja, never mind. Jag och Klara tänker i alla fall försöka igen. (trots att det står i HD att jag aldrig mer vill försöka.) Så jajamen, vi vill och kommer att försöka igen. Och den gången kommer vi ta ut en mycket mer sydligare riktning.
Ajja. Blir bara mer irriterad när jag tänker på det så skitsamma.

Idag är det en slappesöndag full av läxor, kul.
idrotten i samhället, engelska, naturkunskap, projektplan och historia... de ser ju i alla fall till att man inte har en ledig stund de där lärarna...får sätta igång nu.

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0