Dagbok.

Idag har jag haft en riktigt slappe och syra dag. haha.
Började med att jag vaknade och var astrött, verkligen såhär super-mega-trött så man inte ens orkar ta sig ur sängen. Efter ett antal snoozar bestämde jag mig för att bli hemma och njuta av en sovmorgon.

Vaknade vid tio igen och började plugga. Hann med enormt mycket, dock inte allt som jag hade hoppats på. Det är jobbigt att ständigt känna att man ligger efter i sin egen planering... SAT provet gör mig enormt stressad eftersom jag knappt ens har börjat plugga till det... och det är snart bara en vecka kvar. aaaah.

hur som helst. Träningen gick sjukt bra! Länge sen jag simmade så kanon - speciellt på ett syrapass. Fick beröm och skitont i magen. Magontet håller fortfarande i sig och det stör mig såklart. I och för sig tror jag att det är pga stressen jag sätter på mig själv med allt skolarbete, plugg och SAT och båda jobben... men det är så det är. Det ska kännas att man lever, haha!

Whats new? Jo tro det eller ej men jag har självmant hoppat på matte C kursen! :O. Kan knappt tro det själv. Så nu sitter jag och försöker räkna ikapp det som treorna (yes ska läsa med dem) räknat på två mån. Inte helt lätt när jag blandar ihop alla PQ-formler och lösningregler, konjugatregler och kvaderingsprylar. Men det ska nog gå fin fint i alla fall. :)

aah, såhär blir det när man varit ifrån bloggen ett par dagar - då blir det hederliga gamla tråkiga dagboksinlägg.
Det det får man också bjuda på ibland. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0