nollåtta tjugofem tio

Yey, yey, yey, yey!
Oh gosh. Så lycklig.
Fråga mig inte varför för jag har ingen aning.
Men det är chill, för jag tänker fortsätta vara lycklig.

Hade planerat att sitta med projektarbetet idag, men så blev inte fallet. Jag vet att jag behöver all tid jag kan få med att planera och fixa, men idag kände jag helt enkelt inte för det. Eller jo, det gjorde jag i och för sig, men jag orkade inte. :) Det är ju trots allt söndag haha. Igår fick jag dock ett hett tips på en grupp som kanske skulle kunna vara med. Skitkul. Så får la se hur det blir. Just nu är jag ganska öppen och i ett verkligt behov av en sångare/grupp så är det någon som har några dolda kontakter så är det bara att hojta till. :)

Nu fick jag äntligen mitt sms haha. Så skoj när man sitter och väntar och kan verkligen inte göra något åt det, och sen plötsligt så plingar det till i mobbofånen.

Spännande, spännande, haha.
Så jävla kul! ;D

I wish...



Trust me.
Please,  trust me on this one. 
 
What do you want me to say? How much is a tear worth?

Listen. Beyond words.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi vad har du nu hittat på? Med tanke på din kommentar i min blogg :)

2008-10-27 @ 08:36:08
URL: http://lolllo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0