Favorit.

Wii. Jag är så glad!
Har inte mycket mer än så att skriva.
Jag bara njuter av den lyckliga tiden.


**

När jag körde hem från dansen passade jag på att stanna vid mitt favvo ställe. Mitt tänkar ställe.
Det är super bra att åka dit om man är ledsen, glad, arg eller bara har något att fundera över.
Hur som helst; idag var det ovanligt fint när fullmånen lyste och blänkte i vattnet. Himlen var stjärnklar och man såg alla ljus från Danmark samtidigt som vågorna sakta slog över. Riktigt härligt! Jag ville fånga känslan i bild, men tyvärr hade jag inte min kamera med mig. Resultatet blev några halvbra bilder på telefånen... Det är synd att man inte kan ta foto med ögat. Men bilderna jag ser blir min hemlighet och jag får bevara dem inom mig istället.  Synd bara att jag inte kan visa hur fint det var... Ni får tänka, använd your imagination. ;)





 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nja, tyvärr är det fortfarande sådär.. But I'll survive :)



Låter mysigt med fullmåne, vatten och mörker :D Vad dansar du förretsen?

2008-10-15 @ 12:49:35
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0