Yes!

Phu, äntligen avklarat! Och jag är såååå glad!
Känner mig så enormt lättad.
Nu väntar jag bara på resultaten som antagligen kommer om 3-4 veckor. :)

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Herkules med min lilla kusin Dagmar. Jag facineras så mycket av henne och det känns som att hon bara kan mer och mer för varje gång man ser henne. Det är så roligt :) Hon är så klok och ibland säger hon saker som man bara hämpas över att höra en tvååring säga. Det är fräckt det där.
Men det är lite läskigt också. När hon fyller 20 är jag nästan 40 bast. Kul kusin för henne då. En kusin på 40 år. Jag är alltså lika gammal som hennes morsa är nu när hon fyller 20... hum okej, jag hängde nästan inte ens själv med på logiken där, men ja... äh :D

Ikväll är det fest hos Sarha. Phu, måste käka, byta om, duscha och slå in packet innan dess. Det blir en utmaing att hinna ;)

Go for it!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Okej.. Men vi kör på lite ljusare färg.. Någon bild också? Som bakgrund eller header?



Gud vad skönt att lägga provet bakom sig, och att det kändes bra! Nu kan du inte göra mer så gå inte och tänkt på det :)

Hoppas fetsen ikväll blir rolig :D

Kram

2008-10-04 @ 18:39:34
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0