Utmanad, this is me.

Jag har blivit utmanad av Becca att skriva sju saker om mig själv. Så here they come!

1. Jag är ursprungligen en vilsen Södertäljebo, men som numera är bofast i den trevliga orten Ramlösa i Helsingborg.
2. Jag hatar att ge upp och kämpar alltid liiiite extra för att nå de mål jag själv sätter upp för mig själv. 
3.  Jag har en spyfobi som jag just nu är i full gång med att vinna över...vojne haha. 
4.  Har simmat sedan innan jag lärde mig gå (vilket är 19 år och snart 8 månader sen.) och tränar nu ca 10-11 pass i veckan i en av sveriges toppklubbar HS.  Tadaa.
5.  Min absoluta favorit film är Madagaskar (det bästa är att det snart kommer komma en Madagaskar 2, haha gissa vem som kommer sitta i klistrad i biosalongen tillsammans med sjuåringarna? ;P - JAAAG! )
6.  Jag avskyr vintern och blir aningen lätt deprimerad när den första snön faller...
7.  Jag är en väldans rastlös person och hur jag ska få mig själv i säng innan tolv på natten är fortfarande en gåta...

So there you go Becca haha läs och njut ;P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

:D Lärde jag mej lite nytt om dej ;)

2008-10-30 @ 15:53:31
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hur kommer du över din spyfobi?

2008-10-31 @ 00:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0