Sega planer.

Jag bara undrar: vad gör du nu?

Ikväll sitter jag hemma och gör inget alls. Inget vettigt alls. Kul.
Jag hatar att tillbringa mina kvällar så, jag vill hitta på något .
Men det är ju jag det.

De senaste veckorna har jag varit så trött på helgen, helt slut, så jag har inte orkat hitta på något alls.
Som idag - jag vill ut och jag vill hitta på något, men jag orkar verkligen inte.
Jag tror att det beror på att vi inte har någon sovmorgon mitt i veckan, haha, det tär på en något så fruktansvärt.
Lite jobigt är det. :P

Jag borde träffa folk. Jag borde ut och göra något.
Det har jag hört. "Sofia du måste träffa folk!". haha, låter som jag är någon tråkig osocial människa - det skulle jag nog inte säga att jag var, men farsan tycker ändå att jag borde vara ute mer haha. Ja jo, jag kan hålla med. Jag vill, men jag orkar verkligen inte.

Istället sitter jag här hemma, dricker te och käkar naturgodis och så har jag suttit framför datorn i 2 timmar nu och försökt komma på en kul sida att gå in på. Det bli som vanligt - man slutar på youtube och letar upp klipp. Sen fastnar man där och letar ännu lite mer tills man kommer på hur länge man suttit framför dumburken. Det är sorgligt egentligen.
Det är inte såhär jag vill tänka tillbaka på mitt liv som ungdom när jag sitter där med min limpa på parkbänken och matar fåglar när jag är gammal och grå. Nej, jag vill ha haft ett fartfyllt liv. Jag vill ha gjort allt jag velat. Jag vill ha bra minnen och jag vill stolt kunna säga "Jag har haft världens bästa liv!"

Nej nu jäklar! Upp och hoppa, gör något Fia!
(frågan är ju bara vad? ;) )


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja grådagen gick i 190 och det var fullt upop, men bra var den :) Blev det något att göra för din del?

2008-10-19 @ 17:21:09
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0