Jag ÄLSKAR att vara lycklig!

Jag är så lycklig! Gosh!
Idag fick jag ett besked och nu vet jag inte vad jag ska göra.
Jag vill skrika rakt ut och ha ashög musik och bara dansa hela natten lång. Haha ååh, jag är så glad! Tack :D

Och till råga på allt så rullar livet på som bara den.
Jag är uppe på den högsta toppen av berg och dalbanan på länge och det känns så underbart.
Det är nästa första gången som jag trivs med att åka berg och dalbana haha.
Klart man är lite rädd för nerförsbacken men den får man kanske ta med en nypa salt. :)
Man ska njuta av livet när det går bra och inte tänka för mycket.
Dock ska man vara försiktig med att ta ut för mycket i förskott...

åååh! Tack! :)

Coldplay -Viva La Vida.



Bara för att den är så härlig att lyssna på.
Kunde inte hitta någon annan låt som jag tyckte passade in. :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har utmanat dej :)

2008-10-29 @ 14:40:16
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0