en kanondag!

Idag har jag haft en kanon, kanondag!
Så himla skönt, jag älskar sånna dagar!
Allt bara flyter på. Så kul.

Det började med upp och hoppa - alldeles för tidigt, alldeles för trött. Kom till sklan och skulle ha engelskaredovising som jag såklart halvglömt att öva på, dock gick det riktigt galant! Jag var först upp, gjorde min redovisning (som jag tyckte flöt på riktigt bra, vissa stakningar men hallå? haha det är ju engelska :P) och fick ett MVG, yoohoo! (haha okej ett MVG- men det är ju fortfarande ett MVG, right? ;) )

Efter det var det simning, jag och Carro diskuterade gamla minnen från 1an och 2an när Boken också simmade haha. Sjukt kul hade vi. Bland annat kom vi fram till hur jobbiga vi måste varit eftersom vi gav Sverker små utbrott gång på gång. Stackars Sverre haha. Han kan inte haft det lätt, ;)

Sedan var det äckelmat i form av korvstroganoff (sällan) följt av naturkunskap. Dock var jag så trött att jag somnade på lektionen, bra där. Vaknade av ett sms från tränaren. Phu. Ännu ett bevis på att skolan både är tråkig och ansträngande haha. Hämtade upp Maria på vägen hem som fick äran att hjälpa mig med matte C, ska nämligen ha test på fredag. shise haha. Jag känner mig aninge kokt och det är inte roligt. Jag förstår inte vad det är, men på något sätt går all matteinformation in genom ena örat, runt i huvudet och ut genom andra - jag kan bara inte komma ihåg det. alla regler blandar sig med varandra och Xen blir till Y som blir till Z som helt plötsligt ska vara upphöjt till två. Phu. Nullpunkter och andragradsekvationer hit och polynom och faktorform dit. Nej, jag ska inte bli något som innefattar mattematik. :)

Hur som helst: Nu kommer vi till dagens höjdpunkt: Dansen! wiiiha! Det är så jukt kul och jag är så, så, så glad att Stene lät mig börja. Det har gett mig så mycket. Hur som helst. Dansläraren är crazy. Snart är vi klar med hela dansen, haha bara det att den är så sjukt snabb! Man blir grymt genomsvettig haha. Men det är det värt. Synd jag inte kan lägga upp mixen här, det hade varit skoj... så, någon som vet hur man lägger upp musik? (Kan fortfarande inte lägga upp från Youtube vilket är en skam, jag vet haha, så om någon kan, please hjälp mig. :) )

Nej nu ser jag att detta blev väldigt långt haha. Ska bara fortsätta lite med matten sen kommer en uppföljare haha.
det var ett tag sen jag hade ett dagboksinlägg så ja... det fick bli idag . :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha Sverker hade inte det lätt :P Oh, vad bra att du lärde dej det med youtube, det hade jag helt glömt :s...

2008-10-21 @ 22:16:21
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0