Det går bra nu, kompis det går bra nu.

aaah!, du tycker verkligen att det är sjukt kul?
_____________________________

* Idag har jag haft Petters låt "Logiskt" på huvudet. Den kom passande till träningen imorse. Haha förstår inte hur en låt kan sätta sig i hjärnan så man sedan hör de om och om igen. Trots att man har lyssnat på flera andra låtar efteråt. Varför lixom? Är det för att man tycker om den låten, att den säger en något speciellt eller vad är det? Hum, har ingen aning. Vet inte riktigt vad "Logiskt" har att säga mig men :P Haha. Något som jag inte ens själv kommit på kanske?*

Hade en asskum natt inatt. Först mega svårt att sova. (Kan ju kanske bero på att jag käde mig som ett frågetecken, haha.) Och när jag väl somnade hade jag massor med små korta drömmar som alla handlade av ungefär samma saker. Efter varje dröm vaknade jag och kollade på klockan och märkte att det ungefär bara gått en timma sedan jag kollade på klockan förra gången. helskumt. Men det är väl så som de säger : Det man tänker på under dagtid, kommer tillbaka under nattetid. Jag kan nog inte förkara det på något bättre sätt. :P
_____________________________

Whatever.
Det gäller bara att blunda. Jag har blivit ganska bra på det, men så sker en enda liten pilliduttgrej och hela uppbyggnaden av allt man fixat och trixat med rasar samman igen. Men inte för mig. Nope. Inte denna gången. Jag tänker inte låta det hända. Det går bra nu. :)
_____________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0