Sympati-sover.

ahh.. nu blev jag hungrig. Jobbigt. Långt till köket och jag är trött...
haha oj, verkligen Dagens I-lands problem...

Ush det lät egentligen hemskt att jag hellre somnar hungrig eftersom jag inte orkar gå till köket när vissa kan gå i flera dagar får att få lite mat... hum... skuldkänslor?

Antningen får jag se det som att jag sympati-sover när jag lägger mig hungrig,
(i och för sig går de ju upp vid denna tiden eftersom det är på andra sidan jorden... hum...)
eller så får jag helt enkelt bara lägga mig och försöka sova och njuta av att jag har det bra..

hum.. svårt det där. ;)
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: becca

äh,det är bara kul och rätt avkopplande.

2008-10-06 @ 05:35:03
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0