När man vill tacka alla för gårdagen.

Idag harf jag varit på Pumas utförsäljning. Kanon nice, hittade lite tränings linnen som jag behövde.
Det är så skoj att handla när man hittar det man vill ha. :)

Igårkväll hade jag tre val att välja mellan:
* Sitta hemma med gästerna och snacka strunt
* Gå på bio med Kim och hennes bror
* Student fest i Lund med Maria o Co

Jag var enormt trött igårkväll så en bio hade verkligen varit kanon för mig. Dock skulle de se High School Musical 3 och jag har inte sett varken ettan eller tvåan. Så tyvärr fick jag tacka nej till det. Satt hemma och käkade gourmetpizza från La Pizza (den enda som jag anser vara ätbar) och snackade strunt ett tag tills Maria, Angelica, Alex och Jasse övertalade mig att komma med dem till Lund. Det var en jättetrevlig studentkorridors fest med massa smarta nissar som pluggade till civilinjengör. (snacka om att jag kände mig udda haha.)
Nu har jag verkligen ändrat uppfattning om studentkorridors-livet. Jag har alltid trott att det måste kännas jobbigt att bo i ett litet hotellrum och dela kök med massa annat folk, men det var en speciell stämning som kändes bra. Alla var så glada och trevliga. Hehe, måste ju nästan kännas som en stor extrafamilj när man bor så nära inpå varandra. :) 

Nej men de var riktigt trevliga. Alltid kul att träffa nytt folk och jag hade verkligen roligt.  Blev bjuden på "uppföljarfesten" som skulle vara "om två veckor, två korridorer ner". Överväger att åka dit faktiskt. :)

Idag blir det tvåårs kalas för Dagmar den lilla skiten som fyller år.:) Så roligt. Hade velat se hennes nyfödda bror också, men tro inte han får lämna sjukhuset än. Så det blir god mat och trevligt sällskap även idag.
Ah, kunde man fått en bättre start på lovet? :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Najs med lite nya kläder :)

Svart fixar vi till dej, inga problem!



Var ligger skolorna?

2008-10-26 @ 20:18:58
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Rebecca

såg precis att de blev lite hack där uppe.. löser jag imorgon :)

2008-10-26 @ 20:21:12
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0