Min fredag

Shit, hur mycket hinner man med på en dag?
* matteprov
* träning
* försäljning
* jobb ( i landskrona)
* planera projektarbetet
* hem och plugga
* tv
* ut till väla för att hämta Erica
* till Mento för att käka med päronen
(* Tivoli och hämta mitt pass
* Massage )

Phu, haha. Snacka om kanondag! :D
(Förrutom att jag mår lite illa... ingen aning om varför och jag hatar det :( )
Hoppas verkligen det försvinner.

Men förövrigt är jag superduper lycklig! Yes!
Igår fick jag ett ännu bättre besked och jag är sååå glad!
ah! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. :)
Men man ska väl ta det med en nypa salt, att ta ut något i förskott är aldrig bra... :)
Men oh gosh, tack! :D

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja gör det :)

Shit, du hann med mkt igår. Hur gick provet?

Oh, är det en till skola som hört av sig? Är glad för din skull :)

2008-10-25 @ 09:29:38
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0