Jag lever i en helt annan värld.

Å så roligt, äntligen nytt utseende på bloggen tack vare Boken! så skoj :D

_________________

Förstår fortfarande inte riktigt hur du tänker och om du gör det medvetet eller inte? :S
Men egentligen, det är inte mitt problem :)

Ikväll är jag superduper glad. Träningen gick askalas och trots att allt kändes piss och mög efter den så blir allt alltid mycket bättre när jag varit på mitt favorit ställe och lyssnat på dunderhög musik. Det finns inget bättre. Alla problem känns bortblåsta och man mår kanon.  Jag är i en helt annan värld. :)

Tänk att ett telefonsamtal kan ha så stor påverkan på en. Det är sjukt. Underbart sjukt. :). Tack.

Har lyssnat igenom Alterbridges nya låtar, eller ja kanske inte alla men en del och såklart har jag hittat en favorit! Ska få in den här i bloggen tänkte jag så fort jag förstått hur man klistrar in youtube klipp haha. Har fortfarande inte fårstått mig på det eftersom jag inte orkar läsa mig till krångliga instruktioner över nätet , ;P

nu ska jag sova. Det behövs. :)
Jag är glad. Så glad. Så lycklig.

Det kallas att vara open minded. Jag har inte riktigt förstått det budskapet förren nu. Jag ska vara mer open minded. Man behöver inte vara fast i sitt liv för att man valt en väg. Man kan välja småvägar, man kan ta genvägar och man kan ta pissepauser i P-luckor.. jag vet att man kan det. Det gäller inte alltid att gasa på i 140 för att ta sig igenom livet. Då missar man att se ut genom rutan och upptäcka allt härligt som finns där. Det går inte att fockusera på hindren på vägen, gör man det kommer man tillslut att köra på dem. Man vill vidare - jag vill frammåt. Inte bakåt. Viktigt. Just nu lever jag i en helt annan värld - min värld.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha eller hur? ;P. Men du, vad ska jag ändra och så på bloggen nu då? Min insperation är inte den bästa idag...

2008-10-09 @ 17:51:45
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0