Jag har fått en kusin!!!

aaaaaaahhhhh!!!! :D:D:D:D

Jag har fått en kusin!


Det blev en liten pojke! Och gissa vad? Annika är den nyblivna morsan. Annika som vi var och firade igår som hade räknat med att föda i slutet på november/mitten på december! Helt galet!
Något hände imorse så hon fick ringa efter ambulans som kom och hämtade henne och förlöste med akut kejsarsnitt. Tydligen ska radhuset inte ha varit i så fint skick när farmor kom för att ta hand om Dagmar.
Men trots det så gick allt bra och nu har jag fått en liten pojkkusin på 1.8 kg! Aw!
Jag är så glad. :D


Hade velat åka till sjukhuset nu bara för att se honom men det går ju inte.
Eftersom han föddes så mycket för tidigt ligger han i kuvös nu och där kommer han nog bli kvar i några månader trodde Annika. Pratade med henne nyss över telefon - kunde inte motså att ringa och säga grattis . :)
Hon mådde bra men var väl i någon slags chock. Hon har ju inte heller riktigt förstått att hon fått en son. Nu. helt plötsligt. utan förvarning. Haha. Det måste kännas fräckt. :P

åååh, så nu är jag jätteglad och vill inget annat än att åka och kika :D hihi!

Kommentarer
Postat av: carro

gud vad kul:D en liten goding til, då måste ju dagmar bli glad hihi :) så lustigt att ni va där igår också bara kom den idag ;P hehe

2008-10-07 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0