Jag är ju nästan pensionär...

Klar med jobbet. Finelly. haha.
Idag fyller Carro lagligt - nämligen 18. Grattis pyret! ;P
Det firas med fest och ståhej och sedan utgång på Tivoli. Asnice.
Måste få skryta lite med att berätta att jag har hittat världens bästa present till henne! Kommer bli sjukt kul att se när hon öppnar, ;P

Nu längtar man som fan till sin egen födelsedag. Tror jag i alla fall.
Det är ju alltid kul att fylla år... men min nästa födelsedag inebär att jag blir vuxen.
20 bast, kan ni tänka er? :O Helt sjukt egentligen.
När jag fyllt är det bara tvågånger min egen ålder kvar tills jag blir panchis. (hahaha världens sämsta stavning, pansionär ska det vara.) Snacka om att tiden går snabbt! Helt sinnes. Så på den tiden bör jag ha gjort asmycket. Kanske skaffat familj och hus med barn och hund och kanske till och med barnbarn! :O
Shise! Haha, nej nu lägger vi ner den här diskussionen. :P

Det kommer i alla fall bli en kanonkväll med underbart folk. :)

*
By the way;
Efter vad jag har hört så mår Annikas lilla pyre mycket bättre nu.
Det är kanske inte så konstigt att inte allt fungerar med tanke på att han föddes ca två månader för tidigt. :)
Phu. Pusta ut. 
 
*


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Absolut, fundera på du :D Jag ska fixa din header lite iaf så det ser lite bättre ut... Men det kommer ;)



Vda skönt att din lilla kusin mår bättre..

2008-10-10 @ 17:19:50
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Oh, förresten.. Berätta vad du köpt :D

2008-10-10 @ 22:46:40
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: micke

men du, pansionär var inte så bra heller...



take care

2008-10-11 @ 12:12:20
URL: http://www.thedraft.se
Postat av: Fia

Micke: haha nej det var det nog inte :P



Rebecca: Det ser riktigt bra ut, Tack så kanonmycket. :D

2008-10-12 @ 19:59:33
URL: http://soffiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha men det var ju en fräck present :) Gör ju frukosten lite roligare att äta... Haft en bra helg? Kom ihåg att bara komma med förslag om du hittar något du inte trivs med :)

2008-10-12 @ 20:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0