Jag älskar mitt liv!

Härlig sovmorgon - välbetjänt och välbehövt.

Idag har jag varit med farsan och kollat bilar, massa trevliga, Speciallt Peugeot 207. En riktigt nice bil. Min fungerar alldeles utmärkt, men att kika har väl ingen dött av?
Sedan bar det av till Väla där jag hittade ett par asnygga skor. Men de tåls att fundera på eftersom prislappen låg på 700 spänn. Hum. :P

Så sjukt underbart att bara inte ha något speciellt inbokat att göra idag. Behövde verkligen det.
Nu ska vi alldeles snart käka grillat - antagligen sista grillningen för i år :/.
Sorgligt. Det är verkligen höst nu. SMHI varnar för storm, det regnar och blåser och bladen på träna har bytt färg och skepnad från stora gröna till små gul-röda. Ush blä. Men så länge det inte snöar är jag glad. :)

Nu ska jag sätta på min kock mössan och hjälpa till med maten. :)

<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Okej, på tisadg tror jag att jag har tid... Så skicka ett mejl till mej (book[email protected]) med lösen, vilka färger du på ett ungefär vill ha och om det med importerad skåning ska stå kvar? Detsamma gäller den "om" rutan till höger där man kan läsa lite kort info om dej, samt bilden... Så ska jag leta upp någon fin rosbild :) Kram

2008-10-05 @ 19:15:16
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0