Jag älskar mitt liv!

Nu har jag läst massor med bra och upp piggande ord och meningar.
Super. Verkligen. Tack :) 
Gick in på Emelies nyss och mycket känns superlätt nu. Så solklart. Så underbart.

Men så är det med ganska mycket: Man behöver någon som påminner en om allt bra i livet ibland när man minst anar det. Hur skulle jag till exempel veta att genom att läsa en blogg skulle jag känna mig mycket gladare? Haha, ingen aning. Men tur är väl det? :)

Livet är till för att levas.
Fockusera inte på det du inte kan få, njut av det du har.
Dröm.
Var glad så mår du bra.
Livet är här och nu.
Vänta inte. Ta för dig.
Lev.
.
                                                                                                                                                  Tack Emelie, :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0