Ibland känns allt bara så lätt...

Nej nej. Det är inget nederlag.
So what. I'm strong. :)
Ibland känns allt så lätt.

Kom nyss hem från filmkväll hos Jasmine. Maria och Maria var också där och vi såg en tjejmys film: A Lot Like Love.
Det är en riktig sån där film-film där allt blir bra tillslut. Som jag sagt innan så önskar jag ibland att livet vore som på film. :) Men ibland inte. Livet är härligt, och hade det varit på film hade allt redan varit förutspått. haha ja okej, det hade varit gött ibland, men samtidigt ganska tragiskt.

Äh, ska inte gå in på det djupare eftersom jag känner mig enormt trött. Mina diskussioner med mig själv brukar oftast spåra ur vid de tillfällena och tillslut är det bara jag själv som vet vad jag menar. Om ens det. Precis som nu. haha.

Jag älskar att leva livet och verkligen veta att man lever. upplevelser som gör en så glad att man ryser ända från fingertopparna ner till tårna är underbara! Vid de tillfällena känner man sig så lycklig och allt är så lätt. Tyvärr så tar man vara på de tillfällena alldeles för sällan. Det är något man måste bli bättre på. I alla fall jag. :) En annan sak som gör att man känner sig levande är känslor. Alla sorters känslor. Glad, arg, ledsen...Finns det något som bättre kan beskriva eller bevisa på att man verkligen lever? Nä :)

Haha, det var inte alls meningen att detta inlägget skulle bli så långt. Tänkte bara skriva tre korta rader så bara växte det. hah, jaa, så går det när huvudet jobbar och tankeverksamheten är i full gång. :) Nu ska jag i alla fall vila mitt smarta huvud till lektionerna imorgon...suck...haha!
Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0