Fredag kväll.

Nu äntligen har jag slutat jobba!
Men jag ljuger om jag säger att jag har varit fockuserad... SAT imorgon och jag är både megastrött och ganska nervös.
Tuff sits.

Nu ska det bära hemåt för mat och ut med vovven, sen hem till farmor och farfar igen. Härligt. Det är kul att inte bara bo hemma. Dock har de världens jobbigaste hund som inte kan vara tyst en minut: gnäller, piper, skäller och håller på. Shit alltså. Men han är söt ändå så det är väl lite okej ;)

Nej, min fetebok ligger och tittar på mig...luktar skuldkänslor? Måste, borde, jag vet.
Phu, det är väl bara att ta tag i det. Om en timma sitter jag förhoppningsvis och läser och pluggar satan i det till imorgon. Men innan dess ska vovven ut, jag ska hinna handla mat, en penna och minttabletter. :P Haha det behvös om jag ska klara av provet.

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lycka till nu!!! You can do it :)

2008-10-03 @ 17:40:40
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0