En underskrift.

I'm done.
Hur många gånger har jag inte sagt det nu?
- Alldeles för många.
Nu gäller det bara att hålla fast vid det.
Kaboooom. svårare än vad man tror.
I'm done.

*

Idag skrev jag på en Deal.
Det var ett svårt beslut, jag har aldrig varit med om att det var så svårt att få pennan till pappret.
Men nu är det gjort.
En enkel mening på några ord, följd av två underskrifter, som kommer förändra hela mitt liv.

Jag har tagit det första steget, nu kan man bara gå frammåt.
Det går inte att ta tillbaka. Jag skrev med bläck. 
Två undeskrifter på ett papper... så viktigt.

*
Det är en förkortning av dagen - I'm done 
och jag har skrivit på.

Kommentarer
Postat av: Elsa

hejhej.

jag har utlottning av designer i min blogg.

intresserad?

fin blogg!

2008-10-18 @ 11:31:37
URL: http://livetenligtelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0