Bombay.

Jag förundras dig.
Jag gör verkligen det.
Cred for you. ;)
You've made it!
Men du om någon vet hur jag fungerar.

*
Mitt huvud är nästan slut.
"Analysera inte nu Fia"
Nej, det är ju lätt. ;)
Det är ju det jag är bäst på.
Fram och tillbaka, plus och minus - alltid.
Men vad gör det egentligen?
Jag vet ju redan.
Jag vet fortfarande.:)
Det är allt jag har att säga. :)

*
Förresten..., miss:
Whatch out - annars är jag rädd att jag kommer ge dig en elefantläpp.
Nu börjar det tära - jag förstår dig inte.
Och du ska veta en sak: Jag tvekar inte.

*
Anyway.
 I still keep my promises. ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nej det är sant... Men ibland får ju det goda gärna överväga det onda :) I hope it get better!



Har du någrta roliga helgplaner?

2008-10-16 @ 15:34:09
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: du vet vem

du är värd något bättre och det kommer du snart att inse. stå ut, du klarar det.

2008-10-16 @ 19:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0