Big questionmark.

Nej nej, kör du Ditt race.
det verkar ju funka, ellerhur
?

Woooopie! Idag är allt upp och ner.
Huvudet är på fel plats, ögonen på fel ställe, kroppen är väck och vardagen är snurrig.
Vojne. Det gäller att hålla sig till planen, straight ahead. Just keep on walking. :)

Känns som jag missade en stor grej idag.
Ingen aning om vad, men har bara en läskig känsla om det. Skummt.
Undra om man vill veta vad det är? Det man inte vet har man ju inte ont av egentligen.
Dock lever jag efter en helt annan strategi. Sanning varar längst. Det är faktiskt sant.
Jag har testat på sanningen och den svidar jävlar i det ibland, men jag hade aldrig klarat av att leva med ett smutsigt samvete, så jag har inte så mycket val. (I och för sig hade inte det uttalandet något alls med min känsla att göra...hum, men det gör det samma. :) Min skumma känsla är ganska nice ändå. Det är kul när man inte riktigt vet vad som händer. :P hoppas jag... )

Åå, jag vill skriva så mycket för jag har så mycket att skriva om. Eller nja, kanske inte mycket att skriva om men i alla fall enormt mycket i huvudet som jag borde må bra av att få ner. Men jag kan inte. Haha. Jag har ingen aning om hur jag ska formulera mig. :P Precis som jag skrev innan är hela altet, hela jag, hela världen snurrig så jag vet inte ens om jag ska skratta eller gråta idag. haha. helskumt. Tills vidare har jag i alla fall valt att skratta. Jag menar, Vad ska jag göra?
Jag kan ju inte gråta bort mitt liv. Nej, det fungerar inte. ash på det.

*har precis kommit hem från min fasters födelsedagsfest. Det är faster Annika som är morsa till Dagmar. aaah, haha hon är så söt! det är galet! Om jag i framtiden får barn så är det precis en sån unge jag vill ha. Lugn och busig och alltid glad. ;P (nästan i alla fall.) Tog fina kort på henne idag. Får ta och fixa med dem sen när jag tar tag i balbilderna... phu. *

Nej nu ska jag ta och nanna. Försöka duger i alla fall. 
Känner mig som ett enormt stort frågetecken. 
Vad är nu detta? Livets resa, haha - djupa ord. Jag har i alla fall förstaklassig biljett, och jag åker med. Lita på det. ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0