Berg... o så höga berg

Tron kan försätta berg.
Jag har just nu ett jäkla Mount Everest inom mig.

Förstår inte varför det ska vara så jäkla svårt.
Ja, jag har fattat nu. Jag har förstått - Är du nöjd?
Jag är inte den som ger upp, jag hatar att ge upp! Aldrig i livet att jag gör det.
Jag tänker inte säga att jag ger upp, dock slutar jag fundera på det nu.
Jag pallar helt enkelt inte. Det tär på mig som fan och det är inte värt det.
Det hade varit värt det... allt hade varit värt det...men nope.
Nog om det. Inte upp till mig.


Till råga på allt har farfar åkt in akut till sjukhuset nyss.
Farmor ringde, farfar mådde inte bra.
Akut ambulans.
Mer vet jag inte.

Känndes inte riktigt som jag behövde det nu.

Kommentarer
Postat av: carro

hoppas de löser sig gumman:)<3

2008-11-20 @ 08:29:40
URL: http://corlan.blogg.se/
Postat av: Kim!

Ibland tar livet lite krokiga vägar och prövar oss på lite olika sätt. Men du klarar det Fia, och det sägs ju att efter regn kommer sol :) Du får helt enkelt ta på dig regnkläderna och vänta tills regnet är över! Jag hoppas att din farfar mår bättre nu i alla fall. Finns här, Kram <3

2008-11-20 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0