En vecka.

När jag vaknade imorse, eller ja nu på förmiddagen. (:P) (Jag var helt säker på att klockan var typ halv elva eller något innan jag tittade och såg att klockan var fem i ett, haha godmorgon . :P) så kände jag en enorm lättnad. Jag kan inte förklara varför men allt kändes bara så lätt. Livets små omvägar verkar ha haft en betydelse.
Allt var helt okej. :)

Natten bjöd även på en hel mängd skumma drömmar.
Jag brukar tycka om att drömma, dock vill jag gärna förstå vad drömmarna innebär. Det kan jag lätt säga att jag inte gjorde inatt. Jag förstog ingenting. Och såklart kan jag ite släppa det utan jag måste gå igenom dem hela tiden fram och tillbaka för att hitta svar. Jag vet att det är väldigt wast, men kan väl inte skylla på annat än att jag är sån :).

Drömmar leder till tankar som leder till funderingar, och nu kan man väl lugnt säga att jag har funderat både fram och tillbaka. På allt. Jag är fortfarande ganska osäker samtidigt som jag är väldigt säker och nu i veckan kommer jag behöva ta mitt livs största beslut. Men jag är värd det, jag är så värd det! Dock vet jag att det kommer innebära mer än bara lycka. Ja, det är mitt liv och ja, jag bestämmer. Men det finns nästan ingenting som bara har fördelar. Jag skulle ha viljat lösa detta, verkligen. Men egentligen spelar det ingen roll hur ofta eller hur mycket jag än säger det. Det spelar ingen roll, för det,... det är inte mitt beslut. Och det svider. Du vet vart jag står, resten är inte upp till mig.

Jag är redo att ge allt. Och jag har två val av vilka jag måste välja ett att sätta allt på.  
Båda två valen är livsviktiga för mig och båda två valen är mitt hjärtas innersta önskningar... men jag kan bara välja en av dem. Som jag sa, det kommer bli svårt. Jag har mindre än en vecka på mig att bestämma. Mindre än en vecka på mig att samla information, uttryck och händelser som kommer stå till grund för mitt val.  It's gonna be hard.

Kom igen nu! Jag står på kanten och snart försvinner chansen... det är mindre än en vecka kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0