Idétorka och svammel-trötthet

Kanske borde sluta skriva så hemligt?
eller njaa.. haha det är ju så skoj. :D
Dock är det inte ens säkert att jag vet sjäv vad jag menar alltid.
Men det är ju ett senare problem.

dagen bjöd på en mängd saker.
Roliga intryck, spännande väntan, tråkigt pass och dans.
En sarlig blandning med andra ord. Dock inte mig emot.
Jag börjar känna nu att jag kanske inte ska hoppas längre?
I och för sig vet jag egentligen inte varför jag gör det, haha.
Det hjälper inte och även om det hade gjort det... så nä, det hjälper bara inte :)

Jag är så jäkla spänd nu! aah, så överspänd att jag ibland inte känner igen mig själv.
Ena stunden kan jag vara super glad och andra kan vara ett känslomässigt kaos.
Men det är väl ganska normalt... skulle jag tro.  Det är i alla fall inte så konstigt. :)

Om en timma är det exakt en vecka kvar tills dagen då vi åker på SM.
haha, långsökt?  Nej men det ska bli sjukt kul att få träffa alla igen.
Detta är också det första vinter SM som jag faktiskt känner att jag är ganska i fas.
Annars brukar jag alltid känna att vinter SM kommer alldeles för tidigt, men nu känns det helt okej. :)
Ska bli riktigt roligt att få bo på Clarion med Hs också.
"Vi är som en enda stor familj", haha... mm.

Nej nu svamlar jag. Är sjukt trött och har sittit och fyllt i ett formulär tills nu.
Inte för jag riktigt förstod varför det var viktigt.. men ngt ska det väl vara bra för.
Ska ju göra TOEFL testet på lördag så det var väl i ngt förberedande syfte.. ajja.

Night.

* <3 *

Kommentarer
Postat av: carro

jaså, det säger du ;D hmm asså jag kmr ju dö av spänning, men då är vi på sm hur löser du de då?c;D

2008-11-19 @ 09:15:22
URL: http://corlan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nej, men jag håller helt och hållet med dej. Den är ju personlig :) Vet du hur det blir med skolan och så eller?

2008-11-19 @ 19:52:41
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0