It's wonderful.

Jag måste bara börja med att säga att jag har underbara vänner.
När livet inte är det lättaste finns de alltid där och gör det lättare.
Tack. <3


Jag måste också säga att det mesta är hur bra som helst. Allt, egentligen. Om man tänker efter.
Klart saker och ting kunde varit bättre, men det finns inget som säger att det inte är bra.
Och det gör mig så glad.

Jag var precis på väg att skriva något nu, när jag plötligt kom på att det var helt oväsentligt. Så jag struntar helt enkelt i det. Dock har jag skrivit ner det på ett word dokument så länge. Jag var tvungen att få skriva ner och jag kommer publicera det så fort jag vågar :P .
Det kan jag i och för sig ta upp lite snabbt - Rädsla. Rädsla har stoppat mig från att göra vissa saker, samtidigt som det fått mig att göra andra saker som jag inte alls är glad för. Vissa drag som jag ångrar enormt, och som jag gjorde endast på grund av att jag var rädd och osäker. Jag bestämde mig för lite mer än ett halvår sen, att aldrig mer lyssna på min rädsla när det gäller vissa saker. Jag står såklart fortfarande fast för mitt beslut, och det känns så jäkla bra och så jäkla viktigt. I och för sig gör det inte så stor skillnad nu, men i framtiden kommer det göra det. Det vet jag. :)

Nu ska jag sova och försöka vara relativt uppåt inför morgondagens matte C kurs. Yippie, ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0