Livet i en simhall

Hemma från DM och jag är megatrött.
Har hänt mycket under helgen så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna få ner allt här.
Tror jag struntar i de svåra grejerna eftersom inlägget annars kommer bli alldeles för invecklat.
Men jag kan ju lugnt säga att det var mer än tur att jag hade med min "Tankebok" till tävlingen. :)

Eftersom jag är så trött får det duga att jag sammanfattar helgen i punktform:

- Nätter på Prins Carl i Ystad. Fest utanför fönstret både nätterna.. skoj.
- PC's parkering var nog den skummaste jag sett på länge. Först skulle man komma in genom en assmal öppning i ett hus, vilket var nästintill omöjligt. (Jenny skrapade bilen, jag var nära på att göra det och Helge fick backa in in bil..) sen när man väl kom in kändes det som om någon slängt ut alla parkernngar på måfå - samtliga parkeringar var svåra att parkera på och såklart fanns bara en kvar när jag skulle parka: en absolut längst in intill en stor vägg brevid en taxi bakom ett staket. Good Luck. Dock lyckades jag på något vänster med Kim och Mys hjälp att backa in bilen på plats. status. ;)
- Asvarm simmhall där jag faktiskt för första gången på flera år bara använde shorts (!) på tävlingen! (inga långbrallor som jag annars alltid använder eftersom jag på något skumt sätt intalat mig själv att jag simmar bättre om jag har på min långbralls.. haha.)
- Använde min FS PRO för första gången...typ 30 minuter att få på sig den. När jag haft den på i ca 30 min fick jag typ panik/sellskräck (haha) så jag fick ta av den igen och sätta på den en kvart senare. Som tur var gick det lättare då och jag fick på den på bara en kvart. ;)
- Pers på: 50 br, (om man inte räknar med min gamla tid) 50 fr (första gången under 27 i laget, yes!!) och äntligen, äntligen under 1.11 i laget på 100 br igen! Känns som om man håller på att komma tillbaka. Back in buisness som man säger.
- Diskad på 50 fj,
(min första individuella diskning på väldans länge) på grund av en solklar enhandsmålgång. Haha, super töntigt. Man kan ju säga att jag inte alls tänkte innan jag satte i handen , :P dock var tiden grym...28.3-5 tror jag det var. Så det var lite synd, men men.
- Käk på en asgod och riktigt billig restaurang där min favoriträtt helt klart var pasta med oxfilé för 80 spänn. Sen blev det BK på väg hem med Henke, Walle, Sandra och Mr Cool.

aa, så kan man nog sammanfatta helgen. Jag överlag riktigt nöjd plus att jag lärt mig en del saker om mig själv också. Det är alltid bra. Ska ta och skriva ner det bara så jag inte glömmer, ;).

Har ännu fler positiva nyheter, i massor. Dock orkar jag inte skriva de nu.. astrött. Men jag är fortfarande glad och lycklig och lever livet. :) ciao!

<3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det gick ju bättre än sådär tycker jag :)

Ja det med rånarna är rätt skrämmande! Man v¨gar ju knappt gå utanför dörren...

HEhe ja helgen gick i 190 om man säger så :P

2008-11-10 @ 16:48:10
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0