My life rocks!

Aaah, jag är så glad. :D
Jag är så lycklig!

Idag hade vi studensmössprovning och nu känns allt bara ännu närmare än innan. Så sjukt inderbart och gosh som jag längtar! Dock har jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska skriva: Sofia - SPID (4?) eller Äntligen - Sofia SPID 4 på mössan därfram. Hum... jag väljer mellan en orginell helt vanlig mössa eller en halvrolig en. Jag provade tillsammans med NVID och där var det några vågliga som beställde med rolig text därfram. :) Skoj. Kanske ska man satsa på ngt anorlunda i alla fall? haha jaja, jag har i alla fall en dag att fundera. :)

Förresten så händer det sjukt mycket härliga grejer nu fram till sommaren: 
* SM i Stockholm  -  26-31/11
* Simhappening med förbundskaptenen  -  6/12
* Alter Bridge i Stockholm - 10-11/12
* Julfest hos Leffe  -  12/12
* Julklappslek hos Carro + jullov  -  19/12
* Julafton  -  24/12
* Nyår  -  31-1/12-1
* JSM i Södertälje  -  27/1-1/2
* Min välgörenhets show ! (projektarbetet)  -  11/2
* Min 20 års dag!  -  10/3
* och sist men INTE minst 12/6-2009...STUDENTEN!!! Oh my gosh..

Det jag inte satt in i min lilla planering är alla födelsedagar, men jag kommer ihåg er :)
Felix, Andreas, Amanda, Lingon, Maria, Emma, Rickard, Kim, Sålle, Rickard (brollan)... vojne haha. en hel del. Jag har säkert glömt någon nu också...attans. sorry för det i så fall, men jag har i alla fall inte gjort det medvetet. (A)

Så ellerhur har jag en hel del saker att se fram emot? :D

<3

Kommentarer
Postat av: carro

du har mkt att se framemot ;)

men vad händer med förbundskaptenen? ngt jag missat? haha

2008-11-24 @ 19:41:57
URL: http://corlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0