TOEFL

Hann inte skriva inlägg imorse innan jag stack, så det får bli nu istället:

Imorse var det upp klockan sex som gällde för min del. Snön har ju hittat ända till Skåne och ett 3 cm tjockt lager låg utanför fönstret. Eftersom mina erfarenheter i att köra motorväg på snöbetäckta gator inte är så store så tänkte jag att jag var tvungen att ha himlarns gott om tid på mig att ta mig ner till Malmö. Som tur var visade det sig att jag hade rätt och en timma och en kvart senare stod jag på Aqvakuls parkering och styrde stegen mot Borgareskolan som jag sedan satt på i fem timmar innan jag äntligen kunde pusta ut och ta mig hem. Ja har äntligen gjort TOEFL testet. Phu.

Så nu är det mat och den fart träning för min del. :)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Jingan

Hur kändes det då....gick bra hoppas jag?! :)

2008-11-22 @ 18:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0