The truth about forever.

Du är inte dum.
Men det är inte jag heller.

Mycket smartare än du tror.
Men trots det har jag ändå en fråga: ...vad gör du? :S
Jag vet vad jag gör, så ta det lugnt. chilla.
Det blir bäst såhär.
Jag lovar.

Bjud till bara.
Svälj stoltheten.
Det funkar.
Tro mig.

Livet är för kort för att ödslas bort. Innan man vet ordet av kan det vara för sent. För att inte ångra sig gäller det att ha kontroll på tankarna, att veta vad man gör och varför. Det är något jag har lärt mig nu på senaste tiden. Aningen för sent kanske, men o så viktigt.
Det är jobbigt samtidigt som det är lärorikt, det skumma är att jag har lärt mig leva med det. Det trodde jag aldrig för ett år sen. Det tror jag inte nu heller, egentligen, men here I am. Still the same person. Kanske en smula förändrad, en aning äldre och mycket smartare. Men jag är fortfarande samma person. Det är fortfarande samma person.
(Läs mellan raderna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0