The end of the day

Till och med jag kan ta det lugnt, tro det eller ej.

Jag trodde det inte, men när jag kom hem från brunchen vid tre tiden var jag sjult trött.
La mig på sängen och vaknade nyss haha.
Så än så länge har min dag inneburit: upp, duscha, Brunch på Tivoli, sova. Och klockan är redan fem! Helt sjukt.

Det blir ju inte bättre för att det redan är mörkt heller.

Ush, Jag tycker egentligen inte om att sova mitt på dan, känner mig typ sjuk då - jobbigt.
Och när man vaknar så känner man att man slängt bort två timmar av dagen på att sova. Plus att det är höstlovets sista dag...
Vojne.
Men jag kanske får trösta mig själv med att jag behövde det. :)

Snart ska Klara och ja ta oss ner till Påsjö för trerätters. Mys.
Jag kollade precis på presentkortet som vi fick och då slog det mig att det varken är stämplat med datum eller stämpel. Hum... hoppas vi får käka där i alla fall. Annars är det ganska surt. :P

Nej nu ska jag upp och göra något nyttigt de sista två timmarna innan maten, haha. Frågan är bara vad?
Dock ska det inte bli så svårt att komma på.
Min "att göra lista" är ganska lång så det är bara att välja och vraka. :)

<3

Kommentarer
Postat av: Kim ! :)

Haha, Fia har sovit på dagen ! Woho :) Det är något du kan träna på vännen, att ta det lite lugnt ibland. Även om det är tråkigt så är det något som behövs.:) Men låter iaf som en härlig dag med bruch och allt! Myspys med andra ord <3

2008-11-02 @ 18:10:15
URL: http://soffiia.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Awe, vad söta ni är! :)



Gud vad det låter gott och mysigt med en middag på resturang idag! Var det efter sundssimningen? Perfekt avslut på lovet ju :D

2008-11-02 @ 19:55:32
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: fia

haha ellerhur kim! det är fan sjukt. blev förundrad själv ;) ska ta och vila lite idag med, tävling sen ju :D

2008-11-03 @ 15:25:28
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0