Sometimes, I am proud!

Fick en lite roligt skum kommentar från en mailadress. Visste inte att man kunde skicka kommentarer så, men det är väl som de säger - man lär sig något nytt varje dag. :)

Och just idag, just nu känner jag mig väldigt smart. Jag har nämligen precis blivit klar med min hemtenta i Naturkunskapen, Congrats! Nu har jag bara en labbrapport kvar att skriva. Dock får det bli imorgon. Hur som helst känner jag mig grymt nöjd över mina svar! Det kommer jag antagligen vara fram till jag får tillbaka provet, men då får man säga att det var kul så länge det varade :)

Nu blåser det halv storm här utanför.
stolarna och parrasollen som vi av någon anledning låtit stå kvar ute blåser omkull och far runt. Det känns som att parrasollens liv lite är i fara, men jag orkara inte göra en insats för att rädda dem. Jag är för trött och det är för kallt ute. Allt är alldeles för, just nu.

Nu ska jag äntligen sova. Och jag tror att jag kommer kunna sova gott inatt. Äntligen klar med hemtentan, en bock avklarad i protokollet och en relativt bra kväll efter en kanondag! Jag är så stolt över mig själv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0